Re: 64 vs 128 bit

Autor: Artur Czeczko (newart_at_eno.one.pl)
Data: Tue 14 Oct 2003 - 10:20:15 MET DST

"Santana" <santana2_at_op.pl> wrote in message
[...]
> wydajny ale jako¶ć obrazu pozostawia wiele do życzenia. Pożycz od kogo¶
> jakiekolwiek firmowe Ati na dwa dni i nigdy więcej nie będziesz chciał
> spojrzeć na GF'a :( Niemniej dziękuje za porade. Niew±tpie że chciałe¶
> pomóc.

Ja używam na co dzień GF4 MX440 SE (128 bit, DDR) firmy InsideTNC
(czy to to samo, co Dream?) i miałem możliwość włożenia do swojego
kompa Radeona 9100 (OEM Ati, pakowany przez jakąś firmę - nie pamiętam
jaką - do swoich pudełek). Jakoś nie zauważyłem porażającej różnicy
jakości obrazu. Nadmieniam, że wzrok mam bardzo dobry, monitor też
(NEC FE791SB). Na obu kartach na niższych rozdzielczościach obraz jest OK,
na wyższych jakość dość mocno zależy od częstotliwości odświeżania.
Być może to już jest max, co się da wycisnąć z tego monitora.

Pozdrawiam,
Artur