Re: Tester ...

Autor: Flashi (flashi_usun_to_at_pf.pl)
Data: Tue 14 Oct 2003 - 12:30:00 MET DST

Użytkownik "Grzegorz Czechowski" <czechu_at_NO-SPAM.xpam.de> napisał w
wiadomości news:20031013190302.4cd8ced2.czechu_at_NO-SPAM.xpam.de...

> Może trochę rozjaśnię mój problem. Chodzi o to, że od jakiegoś czasu
> system mi się bez widocznej przyczyny rebootuje.

Jesli test pamieci przeszedl to prawdopodobnie :
1. komp sie grzeje
2. zle docisniete sa pamieci (juz sie z tym spotkalem ze testy pamieci byly
super a jednak jedna kosc pamieci byla tak nie do konca wcisnieta)
3(najbardziej prawdopodobna) cos z zasilaniem ... moze to byc zasilacz
(najprawdopodobnie:D a moze tylko jakies stabilizatory na plycie ...

> Więc pomyślałem, że może płyta główna lub procesor szwankuje.
> w każdej chwili system może się rebootnąć i już się nie podnieść stąd
> mój pośpiech.

:))

> PS. nie jest to wina OS'u

A ta pewnosc to skad ?