Re: Tester ...

Autor: Grzegorz Czechowski (czechu_at_NO-SPAM.xpam.de)
Data: Mon 13 Oct 2003 - 19:03:02 MET DST

Dawno, dawno temu dnia Mon, 13 Oct 2003 17:46:42 +0200
adasiek <podolany_at_poczta.wp.pl> napisał(a):

> na uszkodzonej odpowiednio plycie nie wstanie nawet BIOS - tzn.
> zawiesi sie przy starcie; podejrzewam, ze nie jest mozliwa bardziej
> rozbudowana diagnostyka niz BIOS wykonuje przy starcie;

Może trochę rozjaśnię mój problem. Chodzi o to, że od jakiegoś czasu
system mi się bez widocznej przyczyny rebootuje. Szukałem przyczyny w
dysku (bo pojawiawiały się Badblocki), ale różne testy niczego nie
wykryły, potem swoją uwagę zwróciłem na pamięć - memtest nic nie
znalazł. Więc pomyślałem, że może płyta główna lub procesor szwankuje.
w każdej chwili system może się rebootnąć i już się nie podnieść stąd
mój pośpiech.

PS. nie jest to wina OS'u

--
Pozdrawiam - G.C(z).