Serwis Actina do dupy?

Autor: mleder (mleder_at_autograf.pl)
Data: Tue 14 Oct 2003 - 09:49:16 MET DST

Co sądzicie o serwisie actiny? Kupiłem laptopa i po paru miesiącach
użytkowania zepsuł mi się potencjometr od głośności, więc oddałem go w ramach
gwarancji do serwisu. Po trzech tygodniach poinformowano mnie, że nie zostanie
to zrobione bezpłatnie i koszt naprawy potencjometru to ok. 1500 zł ( ponieważ
trzeba wymienić płytę główną). Gdy usłyszałem cenę to się załamałem i podjąłem
decyzję o nie naprawianiu. Laptop został wysłany z Warszawy do Łodzi lecz po
tygodniu ślad po nim zaginął. Czy ktoś miał już takie przypadki? Co dalej
robić?