Re: Dla znawców zagadka, czy to prawda?

Autor: /\\Barto/\\ (mopal5_at_wp.pl)
Data: Tue 14 Oct 2003 - 00:18:52 MET DST

> myślę, że puszczenie pamięci z częstotliwością 2xFSB byłoby rozsądne. Bo o
> ile dobrze kombinuje, to w omawianym przypadku opóźnienia i co za tym
idzie
> zmniejszenie przepływności wynikają z "rozjeżdżania się" zegarów. Gdyby
> pamięć chodziła z częstotliwością 2xFSB, to i tak pracowałaby niejako
> synchronicznie i wszystko by chodziło sprawnie.

ok juz rozumiem, ale...
co w takim razie znaczy dual DDR?
i teraz pytanie ile % ta technologia przyspiesza dzialanie typowych
aplikacji typu obrobka zdjec, gry?
czy mam kupowac DDRAM 256MB 3200 Pc400 czy Kingston DDR 256Mb/400Mhz czy
moze potrzebne sa do tego specjalne pamieci OCZ PC4000 EL Dual Channel
256MBx2?