Re: prosze o opinie

Autor: Łukasz Ledóchowski (lukled_at_tlen.pl)
Data: Mon 13 Oct 2003 - 18:18:13 MET DST

Janusz Dunin dnia 2003-10-13 stwierdził(-a):

> skladam komputer do domu; ma byc uniwersalny - ja biuro i zdjecia
> plus gry dla syna; mam rozterki co wybrac (procesor, plyta, karta
> graf);pragne uzyskac najlepszy stosunek ceny do jakosci;planowany
> koszt to max 1500 o ile jest to celowe, ewentualnie mniej; na tak
>
> 1. AMD 2,4 398 zl
> GA 7VA KT600 320 zl
> ATI Radeon 9200 64mb tv 231 zl

Nie 2,4 tylko 2400+. Ten Radeon ma najprawdopodobniej szyne 64-bitową
przez co jest potwornie wolny. Jak już to kupuj Radeona 9000 za około
250zł lub Radeon 9100 za troche więcej niż 300 zł.

> 2. Athlon xp Barton 2500+ fsb 333 430 zl
> Abit NF7-SL n Force2,sata,fw,l 512 zl
> Soltek GF4 T;4200 64 mb,tv 559 zl

Jeżeli cie stać to oczywiście. Chociaż ten GF Ti4200 strasznie drogi

> 3. Athlon 2,4 398 zl
> MSI KT4V 306 zl
> GF FX 5200-128 340 zl

Ten FX jest całkowicie nieopłacalny. Lepiej R9100

Jeżeli masz 1500zł na to to osobiście polecam
Procesor: Athlona XP 2000+ Thorton 287zł
Wentylator: Spire FalconRock II,Spire WhisperRock IV lub jakiś Arctic
50zł
Płyta Główna: Asus A7V600 388 zł (lub inna na KT600, sa dobrze
wyposażone, płyty na NForce2 są szybsze ale droższe, a przy tej samej
cenie gorzej wyposażone)
Karta Graficzna: Radeon 9600PRO (koniecznie PRO!!) Sapphire 848 zł
lub jeżeli nie ma tyle kasy to GF Ti4200(nic gorszego)

Przy czym jeżeli jesteś naprawde zdecydowny na wydatek rzędu 1500 za
procesor płyte i karte i nie chcesz tego przekraczać to pozostawiłbym
Radeona 9600 PRO i włożył troche gorszą płyte główną (np. Asus A7V8X-X
lub MSI KT4AV za około 300 zł)

Tak skonstruowany zestaw (zR9600 PRO) zapewni na pewno wygodną prace
przy programach biurowych, zdjęciach i internecie a dodatkowo zapewni
znakomitą wydajność w grach przez jeszcze długi czas... W
przeciwieństwie do tych zaproponowanych w sklepie

--
# Łukasz Ledóchowski    lukaszekled%wp.pl   GG:503647
# Athlon XP 1700+ @ 2125MHz/1,5v  Asus A7V8X-X  Kingston 256Mb PC2700