prosze o opinie

Autor: Janusz Dunin (jdunin_at_gazeta.pl)
Data: Mon 13 Oct 2003 - 17:56:01 MET DST

skladam komputer do domu; ma byc uniwersalny - ja biuro i zdjecia plus gry
dla syna; mam rozterki co wybrac (procesor, plyta, karta graf);pragne
uzyskac najlepszy stosunek ceny do jakosci;planowany koszt to max 1500 o ile
jest to celowe, ewentualnie mniej; na tak postawiony problem, w kilku
sklepach w lodzi, otrzymalem nastepujace oferty:

1. AMD 2,4 398 zl
   GA 7VA KT600 320 zl
   ATI Radeon 9200 64mb tv 231 zl

2. Athlon xp Barton 2500+ fsb 333 430 zl
   Abit NF7-SL n Force2,sata,fw,l 512 zl
   Soltek GF4 T;4200 64 mb,tv 559 zl

3. Athlon 2,4 398 zl
   MSI KT4V 306 zl
   GF FX 5200-128 340 zl

prosze o rady na ktora opcje sie decydowac; jest sens placic nieco wiecej
czy tez to bedzie to samo przy podobnym procesorze? moze inny zestaw
powinienem kupic
pozdrawiam
Janusz