Re: Tester ...

Autor: adasiek (podolany_at_poczta.wp.pl)
Data: Mon 13 Oct 2003 - 17:30:19 MET DST

Grzegorz Czechowski wrote:

> poszukuję dobrego, wypróbowanego programu boot'ującego z floppy, który
> przetestuje mi dogłębnie płytę główną (Biostar M6VBE-A na chipsecie

LOL

a co ma ci testowac?? mozesz sobie przetestowac RAM;

poza tym jest przestrzen adresowa, przestrzen przerwan, kanaly DMA,
magistrale /HDC, FDC, USB, COM, LPT/... ale to wszystko wymaga urzadzen,
ktore beda pod to podpiete, zeby cokolwiek powiedziec;

mozesz co najwyzej sprawdzic hmm zapis-odczyt do RAM i flashROM biosu;

pozdrawiam;
adas;