Tester ...

Autor: Grzegorz Czechowski (czechu_at_NO-SPAM.xpam.de)
Data: Mon 13 Oct 2003 - 17:10:31 MET DST

Witam,
poszukuję dobrego, wypróbowanego programu boot'ującego z floppy, który
przetestuje mi dogłębnie płytę główną (Biostar M6VBE-A na chipsecie
chipsecie VIA Tech VT82C693A). W ogóle istnieje taki program boot'ujący
z dyskietki? Przydałby się też program boot'ujący z floppy, ale
testujący procesor (PIII ~450MHz). Pytanie zadaję na Usenecie, bo
wygooglować idzie wszystko tylko ja potrzebuję dobrych już sprawdzonych
programów, a nie mam czasu testować wszystkiego z google, bo za chwilę
mój komputer może umrzeć śmiercią tragiczną i już wtedy nic nie zrobię.

--
Pozdrawiam - G.C(z).
czechu_at_darkstar.xpam.de