Re: restart

Autor: Andrzej Kaczmarczyk (andrkac_at_gazeta.pl)
Data: Mon 13 Oct 2003 - 15:15:13 MET DST

Użytkownik randolph napisał:
> witam, mam problem.
(...)

Hmmm... Miałem kiedyś, ładnych parę lat temu, taką sytuację - jeszcze na
486 z windą 95.
Resetowal mi się co chwila, po próbie zapisu pliku, po włożeniu
dyskietki, po ruszeniu myszą... Bałem się nabrać powietrza. Odwróciłem
się na chwilę, aby wyżalić się kumplowi na temat, jak mnie ten komp
wkurza. Odwracam się z powrotem, a tu walą we mnie kłęby dymu...
Procesor i płyta poszły się kochać...
Ale to wszystko trwało może z godzinę, zapewne kuler zdechł po prostu :)

Andrzej.