restart

Autor: randolph (randolph_at_interia.pl)
Data: Mon 13 Oct 2003 - 07:50:20 MET DST

witam, mam problem.
mam tak:
P II 333 przetakt. na 375
płyta intel 440 Lx
128 ram
win 2000 pl
realtek 8139 family

i od jakiegoś czasu w róznych, naprawdę róznych okolicznościach retsartuje
mi się samoczynnie i nagle - czarny ekran i pach od nowa, scandisk itp.Reguł
takiego zachowania nie ma zadnych, czasem raz na 3 dni czasami 3x na godz.,
przy bezczynności przy nacisnięciu na link, przy odbieraniu poczty itd.
Wiem , że taki opis to prawie kicha , ale jak ktos z grupowiczów miał takie
objawy i wykrył przyczynę prosze o jakąś podpowiedź - w paru słowach.

pozdr
 ran....

PS mi w tej chwili już kojarzą sie takie rzeczy

niedawno zmieniłem muzykę na SB16 i jakos wtedy się zaczęło - teraz ja
wyrzuciłem narazie PC chodzi
wyrzuciłem kontrelera COM I LPT
pozmieniałem w Biosie przerwania dla COM-ów po wyrzuceniu powyższego
na jacku - w karcie muz. - od wieży (metalowym) wyczuwam palcami napiecie
musi być ze 30 V min. , sprawdzę jutro - odłączyłem go.

Noooo zawsze może byc płyta głowna trafiona, ale oby nie - mam nadzieję.