Re: Samsung Syncmaster 755 dfx - dziwny problem.

Autor: Shaman (mynews_at_space.pl.usunto)
Data: Mon 13 Oct 2003 - 13:09:25 MET DST

> O ile mi wiadomo to wlasnie na tym polega to cale DynaFlat, tzn kineskop
> nie jest idealnie plaski. Tyle ze te odbicia sa nie na tej przedniej
szybie
> tylko gdzies tam wewnatrz.

aż z ciekawości ustawiłem sobie czarne tło pulpitu żeby sprawdzić jak jest
na tym 755DFX przy którym własnie siedzę.. no i faktycznie jak zasłoniłem
ręką żeby trochę przyciemnić to gdzieś tam wewnątrz monitora (takie jest
wrażenie) przy poruszaniu myszką widać odbicie.. ale gdybyś mi o tym nie
powiedział to sam nigdy bym tego nie zauważył.. pewnie w nocy efekt jest
łatwiejszy do zaobserwowania ale zdarzało się że siedziałem w nocy i nie
pamiętam aby rzuciło mi się w oczy coś co by mi przeszkadzało..

może teraz dają ciut inne kineskopy? mój 755DFX ma juz ponad 2 lata

PZDR
Shaman