Re: Speedstream 5660- kabel do rs232

Autor: Bucz (firepunch-----zabezpieczenie-----_at_go2.pl)
Data: Mon 13 Oct 2003 - 11:06:24 MET DST

Dnia 2003-10-12 12:47, Użytkownik Bartlomiej napisał :

> :) do resetu ustawien modemu (tam tez jest haslo zapisane dzieki ktoremu
> nie moge sie dostac DO modemu)

a... taki reset... no to tak... (reset dla mnie to zazwyczaj sie daje
jak sie cos zawiesi) , tylko zebys sie nie przejechal i sie okaze ze
potem jakis tam danych nie powprowadzasz i bedziesz musial dzwonic po
monterkow ktorym sie nigdy nie spieszy... i zazwyczaj sami nie wiedza co
z czym zrobic...

no chyba ze modem twoj i wiesz co i jak

--
Bucz
Zyj tak ja by dzis mial byc ostatni dzien twojej marnej egzystencji!