Re: Problem ze sprzetem ?? !!!

Autor: toudee1_at_op.pl
Data: Mon 13 Oct 2003 - 11:04:54 MET DST

Przeczytałem twoje dwa posty oraz odpowiedź udzieloną na "Czy to problem
sprzętowy" Podobny kłopot mam ja - post "SOS - totalny zawias".
Rozumiem, że sugerujesz winę głośników Creativa. Ja takowe mam również
podłączone do kompa, ale miałem je również podłączone w poprzedniej
konfiguracji Win Me, Abit SA 7, PIII 700, 512 MB pamięci, GF 2Mx 440 64MB, 2
dyski twarde IBM i Seagate, CDRW i DVD - wtedy nie miałem żadnych problemów.
Wystąpiły one po zmianie konfiguracji na Win XP Prof, Abit IC 7, PIV 2,4HT,
Winfast Fx5600 256 MB reszta została jak w starym kompie.
W związku z tym pytanie w jakiej konfiguracji sprzętu występuje ten problem,
jaki system masz zainstalowany, czy próbowałeś pracy w innym systemie
operacyjnym.

Pozdro Darek