Problem z płyta głóna Gibabyte GA-7N400

Autor: Luke (luke13_at_go2.pl)
Data: Mon 13 Oct 2003 - 10:49:45 MET DST

Witam,

Wymieniłem wczoraj płytke główną ze Abite BE6 na Gigabyte GA-7N400 z
prockiem Athlon 2000+. Po podłączeniu wszystkich urządzeń i próbie
wystartowania komp nie zareagowal.. Zapalila sie dioda na plycie oznaczajaca
pobor mocy.. Poodlaczalem wszystkie urzadzenia zostawiacjac tylko pamiec i
karte graficzna.. Dalej niestety dzieje sie to samo.. Nie wiem czy jest
uszkodzonky procek (ale chyba nie, bo wtedy wystartowalaby plyta glowna z
komunikatem CPU not ready), czy plyta, a moze za slaby jest zasilacz (235W)
? Kabelek CPU FAN podlaczony.. Bios byl resetowany.. Wszystkie wentylatorki
(na plycie, procesorze i przy zasilaczu) robia jeden obrot.. Tak, jakby na
chwilke pobraly zasilanie a potem go zabraklo.. Niestety nie mam mozliwosci
sprawdzenia na innym zasilaczu albo na innym procku.. Z gory dzieki za rady
!

Pozdrawiam !

Luke