Re: AMD 2500 barton - co do niego??

Autor: NiNo (nino_at_przeczespamemgo2.pl)
Data: Mon 13 Oct 2003 - 02:26:51 MET DST

xmarcel wrote:

> plyta - epox 8rda3 lub asus a7v600 (moze jakas inna??)

Epox jest ok, ale ja bralbym pod uwage ASUSa A7N8X Deluxe - cena jest
niewiele wyzsza, a lepszy dzwiek i 1GB LAN. Co do Abit NF7-S to sie nie
wypowiadam, ale podobno dobrze sie na nim kreci - z tym, ze to moze miec
wplyw na stabilnosc.

> grafika - geforce3 Ti lub jakis radeon 9200 (czym sie roznia wersje se?)

Grafika - w zyciu nie qpuj r9200 - lepiej 9100 [jest bardziej wydajny].

> pamiec - moga byc twinmosy, czy raczej kingstony??

To jest podstawowa sprawa jezeli chodzi o prace w dual channel. Ogolnie
obie firmy sa dobre - nie kupuj tylko pamieci TwinMOS zbudowanych na
kosciach Elixir [na TwinMOSach i M.Tec moga byc:
http://www.frazpc.pl/artykuly_wyswietl/165-40 ]. A jezeli stac cie to
zainwestuj w OCZ, Geil itp.

> zasilacz - jakie marki polecacie, i jakich raczej unikac?

Chieftec 360W

> generalnie zalezy mi na stabilnosci

Jak zapewne wiekszosci rozsadnych ludzi ;)

Pozdro,
NiNo