Re: AMD 2500 barton - co do niego??

Autor: Łukasz Ledóchowski (lukled_at_tlen.pl)
Data: Mon 13 Oct 2003 - 02:44:42 MET DST

xmarcel dnia 2003-10-12 stwierdził(-a):

> Witam
> Zamierzam w najblizszym czasie zlozyc kompa, ale ze nie jestem zbyt
> lotny w niuansach podzespolow, wiec postanowilem poprosic grupowicow
> o opinie moich pomyslow i ewentualne podpowiedzi
> wiec tak:
> procesor - athlon 2500 barton , jakie do niego chlodzenie??

Z tańszych to np. Spire FalconRock II lub WhisperRock IV lub jakiś
wentyl Arctic. Ja mam FalconRocka i nie narzekam.

> plyta - epox 8rda3 lub asus a7v600 (moze jakas inna??)

Generalnie jeżeli cie stać to kup płyte na NForce2 bo jest wydajniejsza
od KT600 z tym, że KT600 jest tańszy. Z KT600 MSI, Soltek z Nforce2
Asus,Abit,Epox. Wszystkie sa dobre i pewnie nie bedziesz widział
większej różnicy między nimi. NForce2 ma dużo większe możliwości
podkręcania z tym, że wydają mi sie te możliwości nie do końca
potrzebne przeciętnemu użytkownikowi

> grafika - geforce3 Ti lub jakis radeon 9200 (czym sie roznia wersje
> se?) pamiec - moga byc twinmosy, czy raczej kingstony??

Radeon 9200 to to samo co 9000. Dobra karta jeżeli płacisz za nią
250zł. Jeżeli masz troche wiecej niż 300 to kup Radeona 9100 64MB
128bit. Jeżeli masz koło 400 lub więcej to GF4Ti 4200

> zasilacz - jakie marki polecacie, i jakich raczej unikac?

Unikaj Deer,L&C,Codegen,Rubikon. Polecam Enlight i Chieftec ewentualnie
Forton jeżeli chcesz bardzo tani.

> generalnie zalezy mi na stabilnosci

W tej chwili większośc w miare markowych płyt daje ci stabilną prace na
platformie AMD

--
# Łukasz Ledóchowski    lukaszekled%wp.pl   GG:503647
# Athlon XP 1700+ @ 2125MHz/1,5v  Asus A7V8X-X  Kingston 256Mb PC2700