Zwis przy starcie Win98 SE pl

Autor: Kajetan Nieszporek (kajtekn_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 13 Oct 2003 - 00:31:25 MET DST

Jak w temacie. Przechodzi bezproblemowo (nie wykłada się) przez proces
instalacji i po drugim restarcie (i każdym następnym uruchomieniu) następuje
zawieszenie.

Komputer to Pentium II 233, Intel 82443 LX/EX.

Podejrzewałem błędne działanie ASPI (w DETLOG.TXT marudził, że niezgodnie z
Win98), więc wyłączyłem w BIOS-ie. Dalej się wykłada.

Krokowe uruchamianie daje informację, że: CONFIG.SYS oraz AUTOEXEC.BAT
przechodzi bezboleśnie (ich zawartość jak z instalatora Win), potem ładuje
sterowniki:

JAVASUP.VXD
WINDOWS\SYSTEM\VRTWD.386
WINDOWS\SYSTEM\VFIXD.VXD
MSMOUSE.VXD

po którym (bez względu na to czy jest ładowany, czy nie) sytem zamiera.

Jakieś sugestie?

Jesli to możliwe to proszę także o odpowiedź na priva. Z góry wielkie dzięki.
k.