Problem. Redek 9100 i wyjście TV

Autor: puchy (puchy69_at_wp.pl)
Data: Mon 13 Oct 2003 - 00:35:28 MET DST

Witam,

Jestem "szczęśliwym" posiadaczem Radeon 9100 (Sapphire 64M z szybszą szyną )
Do dzisiaj.

Od 3 godzin próbuje uruchomić wyjście telewizyjne, które jeszcze wczoraj
działało.
W tej chwili, jak przełączam na wyjście TV to nie mam obrazu (wyłącza się
monitor kompa, ale nie idzie sygnał TV)
Odinstalowałem stare sterowniki, zainstalowałem nowe (Catalyst 7-94) - nic
nie pomogło.
Moje podejrzenie padło na Firewalla (Tiny Personal Firewall) ponieważ przy
próbie przełączenia z włączoną funkcją Windows Security komputer się
zawiesił. Niestety, po zawieszeniu pracy wszystkich modułów Tiny, karta
nadal nie przełącza na wyjście TV
Może karta się przegrzewa ? - przez 30 godzin był włączony komputer.
Może jakiś wirus? - na stałe jestem połączony z Internetem?.

Nie wiem co dalej robić
Jeżeli ktoś mógłby mi pomóc, będę bardzo wdzięczny!

Pozdrawiam,

Puchy