Re: Wiele pytan

Autor: marcus075 (ciach!-marcus075_at_xl.wp.pl)
Data: Sun 12 Oct 2003 - 23:04:56 MET DST

> Hmm, a jaką tanią płytę byś polecił?

Jakiegoś ASrock'a. Ostatnio pojawiło się coś na KT400A o którym piszesz
niżej:)

> I tak przy okazji, znajomy mi mówił "po
> co Ci Athlon, kup sobie Applebreda 1400 albo 1600", twierdził że w
> codziennej pracy nie zauważę różnicy.

tiaaa, ale Athlon ma 256kb cashe, a (o ile sie nie myle) Durnie mają albo
64KB albo 128KB- będzie różnica, a że jej nie widać... wyjdzie w praniu,
cytując mojego nauczyciela od fizyki:)

> Zasilacz Chieftec HPC-360-202 360W P4 - 220 zł brutto. Sporo :/

Uwierz mi- kupisz Codegen'a i jak ci sie spali to pociągnie całego kompa...
kiedyś w serwisie siedziałem u znajmoego to testował co nie było w
wypasionym kompie spalone (wypasiony: Athlon 2500+, 1GB ramu 333, Epox
8RDA3+, Radek 9500 128ddr, SB Auglly 2, 2x hdd 120GB, dvdrw, dvd, codegen
350W). Wzystko było palone, wszytko! Powiedział facetowi 300zł + sprzęt i
wymienił mu zasilacz na Chieftec'a. aha: w necie tego Chieftec'a kupisz 20zł
taniej:D

> W zasadzie masz rację, ale w tym momencie brałbym chyba raczej KT400 a nie
> nForce2, na dwukanałowy RAM i tak mnie nie stać. No chyba że 2x128 ale to
> się mija z celem.

no to... ASrock, teraz Ci nie podam modelu, ale ASrock... i przy taniej
płycie... ASrock, nie żaden kurde ESC.

--
Pozdrawiam, marcus075
ciach!-marcus075_at_xl.wp.pl