Re: Wiele pytan

Autor: Lisek (wolf_feihtNOSPAM.PLEASE_at_interia.pl)
Data: Sun 12 Oct 2003 - 19:30:31 MET DST

marcus075 wrote:

> Super tania... super dziadostwo- kuzyn ma i klnie...

Hmm, a jaką tanią płytę byś polecił? I tak przy okazji, znajomy mi mówił "po
co Ci Athlon, kup sobie Applebreda 1400 albo 1600", twierdził że w
codziennej pracy nie zauważę różnicy.

> no i co? Za 2 lata wyjdzie nowy C++ Builder, nowa specyfikacja i
> będzie jeszcze bardziej popier... [cenzura;] i będzie wymagała
> większej mocy obliczeniowej i co? Będziesz szedł na kawę jak się
> będzie program kompilował i sie jakiś błąd wywali i co?! i jajco...
> będziesz siedział potem o "suchym pysku" chyba że luibisz kawe...:D

Na szczęście nie muszę mieć najnowszego środowiska z licencją za kilka tys
:) BTW konfiguracja którą opisałeś dla BuilderX byłaby chyba za słaba
jeszcze ;) z tym konfigiem problem jest typu nie chcieć ale móc, tzn muszę
się zmieścić w 2500 za płytę, procesor, cooler, pamięć, kartę graf, HDD,
głośniki, zasilacz i drukarkę, bo więcej po prostu nie mam.

> na tej grupie czytałem, że ktoś te kardridże napełniał 8 razy...
> (czarny)

w takim razie chyba się skuszę na HP :)

> ehhh... no to co?! kup Codegen'a firmowanego jako Mercury za 70zł i
> jak Ci ie coś spali to będziesz wymieniał całego kompa. znów odwołam
> się do grupy: ktoś pisał, że w czasie pracy wyjąć z portu AGP karte
> graficzną... komp się wyłączył i nic się nie stało- dzięki
> Chieftes'owi...:)

Zasilacz Chieftec HPC-360-202 360W P4 - 220 zł brutto. Sporo :/

> no to... potem kupicie kontroler S-ATA, a poza tym: coś na newsroomie
> chip'a czytałem o S-ATA 2:)

W zasadzie masz rację, ale w tym momencie brałbym chyba raczej KT400 a nie
nForce2, na dwukanałowy RAM i tak mnie nie stać. No chyba że 2x128 ale to
się mija z celem.

dzięki za wszystkie rady

--
Cywilizacja to niekończący się ciąg potrzeb, których nie potrzebujemy.
       --   Mark Twain