Re: Brud na wydruku KXP 6500.

Autor: Andy (ak_at_fakedomain.com)
Data: Sun 12 Oct 2003 - 21:15:15 MET DST

> Jesli powtarzaja sie rownomiernie cyklicznie, to wina walka ..

Ktorego walka? Swiatloczulego? Hmmm... nic na nim naocznie podejrzanego
nie widze, wydawalo mi sie, ze juz go przetarlem dokladnie, nie wiem co
jeszcze moglbym z nim zrobic.

Te zabrudzenia sa ok. 10 cm od gornego brzegow kartki i rozlozone niemal
dokladnie symetrycznie wzgledem osi podluznej kartki, jakby w miejscu
gdzie walek gumowy wciaga kartki do wnetrza drukarki, ale zabrudzenia sa
raczej szersze niz walek, wiec to chyba nie jego wina.

a.