Re: Składam komputer i mam problem...

Autor: Bogdan (abro_at_neostrada.pl)
Data: Sun 12 Oct 2003 - 21:25:52 MET DST

> ...nie moge go odpalic - wlacza sie na chwile potem zaczyna wyc jak
karetka na sygnale.
> MSIk4v+Athlon2000
Mam podobny problem - po wejściu do BIOS-a okazało się, że włącza się
ostrzeżenie o przekroczeniu temperatury dopuszczalnej procesora. Po
wyłączeniu ostrzeżenia mam spokój, ale nadal nie wiem czy jest to wina
płyty, czujnika temperatury czy coś innego. Próby ustawienia wyższej
temperatury ostrzegania nic nie dały. Bogadan