Re: gwarancja

Autor: Dawid (dawid-mroczek_at_wp.pl)
Data: Sun 12 Oct 2003 - 21:12:43 MET DST


Użytkownik "Pamir" <pamir_kr_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:bmc4q5$h$1_at_news.onet.pl...
> Kupilem ostatnio kilka czesci komputerowych w pc.projekt.pl w Krakowie. I
> tak np na plyte Abita NF7 dostalem teoretycznie dwa lata gwarancji. Pisze
> teoretycznie bo na fakturze mam zaznaczone "1 rok". Sprzedawca wyjasnil mi
> to w ten sposob ze 1 rok jest gwarancji u nich a drugi rok u producenta
(tak
> samo maja na dyski twarde np. 1 rok u nich+2 lata producent). Jednak wciaz
> mam watpliwosci czy w przypadku awarii plyty w okresie 12-24 miesiace uda
mi
> sie wyegzekwowac gwarancje?. I do kogo mam sie w takim przypadku zwrocic.
Do
> sklepu czy do ...?
>
> Pozdrawiam
> Pamir

Miałem podobnie z nagrywarą. Sklep dawał na nią rok gwarancji a firma dwa
lata i jak mi się zrąbała to musiałem sam ją wysłac do Wrocławia, bo w
sklepie powiedzieli że jest już pogwarancji.



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 11:25:56 MET DST