gwarancja

Autor: Pamir (pamir_kr_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 12 Oct 2003 - 19:58:25 MET DST

Kupilem ostatnio kilka czesci komputerowych w pc.projekt.pl w Krakowie. I
tak np na plyte Abita NF7 dostalem teoretycznie dwa lata gwarancji. Pisze
teoretycznie bo na fakturze mam zaznaczone "1 rok". Sprzedawca wyjasnil mi
to w ten sposob ze 1 rok jest gwarancji u nich a drugi rok u producenta (tak
samo maja na dyski twarde np. 1 rok u nich+2 lata producent). Jednak wciaz
mam watpliwosci czy w przypadku awarii plyty w okresie 12-24 miesiace uda mi
sie wyegzekwowac gwarancje?. I do kogo mam sie w takim przypadku zwrocic. Do
sklepu czy do ...?

Pozdrawiam
Pamir