Re: Kabelek VGA

Autor: adasiek (podolany_at_poczta.wp.pl)
Data: Sun 12 Oct 2003 - 18:58:10 MET DST

Andrzej Kaczmarczyk wrote:

> Czy ja napisałem niejasno?
> Mam tego pdf'a, wiem, co jest na którym pinie na płycie. Nie mam jednak
> pojęcia, czy np pierwszy kabelek od prawej w taśmie to pin prawy górny,
> czy prawy dolny. I o to mi tylko chodzi.

piny sa rozlozone standardowo;
1 3 ...
2 4 ...

pin numer jeden jest wyraznie oznaczony na MOBO; pin numer dwa jest pod
nim; pin numer trzy jest obok pinu numer dwa; inne wyprowadzenia pinow,
czyli jeden obok dwa obok trzy raczej nie sa spotykane;

jezeli pin numer jeden nie jest oznaczony, to przyjmij jest po tej samej
stronie co pin numer jeden na pinoucie LPT, COM, HDD, FDD;

> A co do złącza - chodzi mi o gniazdo (do podpięcia monitora) na śledziu.
> Do mojej płyty dostanie kabelka jest chyba niemożliwe, nawet na giełdzie
> w kilku miejscach "mieli, ale wyszły". Da się kupić śledzia z gniazdem?
> Nie wiem o jakiej obudowie mówisz.

hmm; zobacz sobie jak wyglada kara graficzna; wystepuja tam zlacze d-sub
do montowania na laminat; w kazdym "elektronicznym" za 3PLN mozna kupic
zlacze d-sub do montowania na kabel + obudowa;

http://217.96.164.154/ukryte/obudowa.jpg
na fotce po lewej stronie jest zlacze;
na fotce po prawej stronie jest boudowa zlacza;
zlacze + obudowa + srobki = montaz na sledzia;

pozdrawiam;
adas;