Re: Kabelek VGA

Autor: Andrzej Kaczmarczyk (andrkac_at_gazeta.pl)
Data: Sun 12 Oct 2003 - 18:19:58 MET DST

Użytkownik adasiek napisał:

> [...]
>

> zamiast zlacza spalonej karty mozesz kupic w sklepie po prostu to
> zlacze; przynajmniej bedzie czyste i w obudowie;
>
> http://217.96.164.154/ukryte/bs61b.pdf
> tak trudno sciagnac PDF'a ze stron producenta??
> strona 9;
>
> pinout typowo wyglada tak:
> .. 5 3 1
> .. 6 4 2

Czy ja napisałem niejasno?
Mam tego pdf'a, wiem, co jest na którym pinie na płycie. Nie mam jednak
pojęcia, czy np pierwszy kabelek od prawej w taśmie to pin prawy górny,
czy prawy dolny. I o to mi tylko chodzi.
A co do złącza - chodzi mi o gniazdo (do podpięcia monitora) na śledziu.
Do mojej płyty dostanie kabelka jest chyba niemożliwe, nawet na giełdzie
w kilku miejscach "mieli, ale wyszły". Da się kupić śledzia z gniazdem?
Nie wiem o jakiej obudowie mówisz.

Pozdrawiam
Andrzej