Zamykam system, wylancza sie i po kawałku sekundy sam sie wlancza!

Autor: Poink (poink.news_at_orbnet.one.pl)
Data: Sun 12 Oct 2003 - 18:01:18 MET DST

Witam.
Mam problem ktory wydaje mi sie nie jest zalezny od systemu (kiedys mialem
to na WinME teraz na WinXP), Najgorsze ze przez jakis czas tego nie bylo, a
i teraz czasami sie zdazy ze jest ok. Wyglada to tak:
Konczac prace pod WinXP chcezamknac system. Zamykam wszystko ladnie,
wylancza sie komputer a po niespelna sekundzie spowrotem sie sam wlancza.
Moze to cos z WOL, ale wstepnie juz to wykluczylem (choc nie do konca,
jeszcze musze cos sprawdzic). Bardziej wyglada mi tu na wine BIOS-u.
Pewnie jak bym pozmienial rozne opcie i zrestartowal i uruchomil system z 30
razy to bym sam doszedl w 20 godzine ale szkoda mi troche tak wykanczac
sprzęt...
Moze ktos juz to rozwiazal ?

--
Poink