problem z muzyką w grach

Autor: Zofia Cymbor (cymborz_at_ka.onet.pl)
Data: Sun 12 Oct 2003 - 18:12:11 MET DST

Posiadam komputer o następującej konfiguracji: płyta główna ASUS A7N8X-X ,
karta graficzna ASUS V9520 Geforce FX 128MB DDR, procesor ATHLON BARTON
2500, DDRAM 256x3, karat muzyczna CREATVE Sund Blaster Live! lub
zinegrowana na płycie.
Po uruchomieniu jakiej kolwiek gry np. Piraci przy rozdzielczości 1024 na
768 i 16 bitach tnie się muzyka a także grafika nie chodzi płynnie.
Sterowniki są najnowsze, żadnych konfliktów sprzętowych.System operacyjny
Windows XP Profesional z uaktualnieniami. Nie wiem co jest grane? Czy to
jest uroda tej karty? Bo jeśli tak to bardzo mnie to martwi. Może jakieś
inne błędy w konfiguracji?