Re: Szum w słuchawkach

Autor: peterphk (peterphk.no-fq.spam_at_wp.pl)
Data: Sun 12 Oct 2003 - 01:11:20 MET DST

> Odłączyłem listwę, ale problem nie zniknął - obudowa dalej "kopie" a w
> słuchawkach słychać szum :( Może gniazdko jest źle uziemione... Jak to
> sprawdzić?

cos mi tu z tym "kopaniem" nie pasuje ... czy to zjawisko nastepuje zawsze
jak dotykasz obudowy czy tylko czasami ???

> Co co zabezpiecza przed piorunem? Markowy UPS?

markowy UPS'a przy pracy z sieci bez uzycia AVR'a (czyli gdy napiecie miesci
sie w normie) dziala identycznie jak kazda dobra listwa przeciwzakloceniowa
... krotko mowiac jak bedzie mial piorun ci zdymic kompa to i tak to zrobi
bez wzgledu na zabezpieczenia ... poza tym nie masz sie co tym tak
przejmowac bo najbardziej narazeni na dzialanie piorunow sa ludzie
mieszkajacy w domach (np. na wiosce). W miastach (w bloku) skutki dzialania
pioruna sa raczej znikome ... ma on po drodze duzo innych miejsc gdzie moze
sie wyladowac.

> Zasilacz najzwyklejszy, no-name, 235W. Karta muzyczna wbudawana na płycie
> (płyta MSI K7T Pro2A). Ale przeciez ten sam zestaw chodził bez rzadnych
> problemów wcześniej...

Nie dokupowales czegos po przeprowadzce ??? ewentualnie czy nie zmieniales
czasem jakichs sterownikow itp. ... cokolwiek
Wine za to wcale nie musi ponosic gniazdko i prad ... czasami, nawet mala
zmiana w systemie moze spowodowac takie szmery ... Dla mnie jedynym
miarodajnym porownaniem miedzy dwoma lokalizacjami by bylo jakby przed
przeprowadzka wlaczyc kompa i posluchac a pozniej od razu po przewiezieniu
sprawdzic (nic wczesniej nie zmieniajac).

Zasilacz proponuje zmienic na jakis nowy i firmowy bo przy gorszej jakosci
pradu lub po dokupieniu czegos do kompa (np. wiecej pamieci lub innej
grafiki) moze on nie dawac rady ...