Re: mysz bezprzewodowa na com"

Autor: adasiek (podolany_at_poczta.wp.pl)
Data: Sat 11 Oct 2003 - 23:52:47 MET DST

Janusz Bogucki wrote:

> Od jakiegoś czsu bezskutecznie poszukuję 3 szt.bezprzewodowych myszy na port
> szeregowy/atypowe przelotki nie działaja/ .Na Allegro napewno takich nie
> ma.Jeśli ktokolwiek mógłby mi pomóc,będę serdecznie wdzięczny.

czesc;

twoje plyty glowne prawdopodobnie maja wyprowadzony piny do PS/2; koszt
sledzia ze zlaczem to okolo 5PLN; praktycznie plyty dla pentium i
powyzej powinny miec PS/2 jako piny;

w zasadzie PS/2 jest chyba starszym zlaczem dla myszy i klawiatury;
tylko ze na jakis czas producenci odeszli od tego standardu, ale
wyprowadzenia pinow na plytach byly - dobrze mowie??

alternatywnie mozesz kupic kontroler USB na magistrale PCI /koszt na
allegro pewnie ze 20PLN za kontroler USB1.0 dwuportowy - o ile jeszcze
takie bywaja/ i do tego podlaczysz mysze na USB - oczywiscie o ile
softwareowo bedzie to dzialac - tzn. win95osr2 lub dowolny linux
/konieczna rekompilacja jadra/;

pozdrawiam;
adas;