Re: ABIT NF7 i dzwiej 6 kanalowy

Autor: Robert G (zofcentr_at_interia.pl)
Data: Sat 11 Oct 2003 - 22:21:47 MET DST

Hmm
Zainstalowalem sterowniki z CD dostarczoenj z plytom, ale nic poza
standardowym glosniczkiem w Tray-u mi sie nie pojawilo. A w ustawieniach nie
mam mozliwosci wlaczenia tylu czy przodu.
Mama za to mozliwosc ustawienia oopcji "Read Speaker connected to Line In"
co mi sie wydawalo dziwne, ale podlaczylem do line in (dla spokoju duszy)
zaznacylem ta opcje ale niestety nic z tego :(. Po Twoim poscie poszukalem
czy na plycie nie mam jakich dodatkowaych programikow do kartym ale
niestety. Tylko do sound storm ale to przychodzi z NF7-S czy jakiesj takie
jwersji tego Abita. Chyba ze te wdm-y to musze dociagnac z nvidi ?!?

Robert G