Jak to zrobić?

Autor: tomasz jakubowski (seps25_at_NOSPAM.gazeta.pl)
Data: Sat 11 Oct 2003 - 22:26:28 MET DST

Pytanie to kieruje do wszystkich, którzy znaja się na konfiguracjach
(komputer-TV). Mam TV panasonic(2 wyjścia euro,1 wyjście svhs+cinch).Mam
również dekoder cyfra+(2 wyjścia euro),dvd(jedno wyjście euro,1 wyjście
svhs+cinch),magnetowid panasonic(2 wyjścia euro).Komputer ma kartę ati
radeon 9200 z wyjściem na dwa monitory+svhs i tuner telewizyjny Pixelview z
wyjściem svhs+antena tv.
Chciałbym zgrywać programy(Cyfra+, magnetowid) z tv na komputer i oglądać
filmy z komputera na TV.Chciałbym też nagrywać na kasete video z komputera.
Moje pytanie-jak i jakimi kablami połączyć cały ten sprzęt, żeby była dobra
jakość. komputer stoi 10 m od tv i chciałbym, żeby ta odległość została
zachowana ale jezeli to wpływa na jakość to mogę komputer przestawić.Teraz
mam taki schemat: tv połączony jest z magnetovidem przez euro.DVD połaczyłem
z tv przez svhs.A cyfra przez euro.Mam 10 m kabel z jednej strony euro
(wchodzi do tv) a do komputera przez svhs+jack.

Pozdrawiam