Re: Nie widać Divx'ów przez TV-out - POMOCY!

Autor: Tomek Kacperak (kacperat_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 10 Oct 2003 - 15:14:37 MET DST

Użytkownik "Jacek P." <jpietrus_at_hoga.pl> napisał w wiadomości

> na
> ***o faktycznie nie za wiele mi pomogłeś. Zmieniałem tryby obrazu (kilka
> PAL'ów, a nawet NTSC próbowałem), ale w dalszym ciągu nie widać filmu. To
> tym bardziej dziwne, że widać filmy DVD, QuickTime'y, gry, windowsa
> (wszystko w dowolnej rozdzielczości), a Divx'y nie...
> Pozdrawiam, Jacek Pietruszczak

Dla ati trzeba ustawic Theater mode w opcjach nakladki. nie wiem jak ta
opcja nazywa sie w przypadku nvidi. Po takim ustawieniu- gdy wlaczysz
divx'a- zostanie wyswietlony odrazu na calym ekranie na telewizorze (i aby
uprzedzic pytania- do wyswietlania napisow na tv uzyj divxg400).
Twojego problemu nie rozwiarze zmiana ustawien ekranu tv (pal, ntsc itd).

--
pozdr
tomciu