Sie wiesza i co mam poradzić?

Autor: SARS (fjacek_at_go2.pl)
Data: Fri 10 Oct 2003 - 15:25:23 MET DST

Witam
Mam nowiutkiego kompa
K7VM4, Samsung 80 GB, DDR 333, Athlon 2000Xp, zasilacz P4 itd
Potrzebuję jakiejś wskazówki, ponieważ od początku jak tylko posadziołem
W2K sie wieszał i tylko reset go ratował. Działo się tak 1 - 2 razy
dziennie.
Wymieniałem pamięć, inny dysk i to samo. Pozostała płyta i procek, tylko
problem
z częściami zamiennymi :-)
Temperatura jest Ok tj. do 47 st. C. Zauważyłem, że im więcej kopiuje danych
na dysku
i CD tym szybciej sie wiesza.
Co to może być płyta czy procek?
Skończy się pewno na tym że bedzie trzeba sprawdzić i jedno i drugie :-)
Pozdrawiam
jacek