Re: Sound Blaster Live a Live 5.1 - jak rozpoznac?

Autor: rafal (raf.al_at_WYTNIJTOwp.pl)
Data: Fri 10 Oct 2003 - 10:56:03 MET DST

> CZE!
>
> Kupilem niby SB Live 5.1 i mam watpliwosci czy aby jest
> to na pewno 5.1

*** no wlasnie, mam podobny problem - kupilem od goscia na allegro, ktory
opisywal karte jako sb live 5.1
zaplacilem, karta przyszla... ale nigdzie nie ma na niej napisane 5.1, za to
jest to model CT4830, symbol na procku: EMU10K1-NEF, zolte wyjscie digital
out....
czym w praktyce roznia sie te 2 karty? tj. live 5.1 i ta ktora mam (sic!) -
live value, live 1024, nawet nie wiem jak dokladnie nazywa sie ta karta.
rozumiem ze roznia sie mozliwoscia podlaczenia odp. zestawu glosnikow. a oprocz
tego? jakos dzwieku, inne rzeczy?
dajcie prosze znac, bo nie wiem czy mam od goscia egzekwowac zwrot czesci kasy,
czy calkowicie zwrocic karte i szukac live'a 5.1

dzieki za odpowiedzi.

pzdr
rafal