Re: Okulary z filtrem (przy monitorze) - opinie

Autor: ShadoW (damian_at_wytnijtolezajsk.info)
Data: Thu 09 Oct 2003 - 21:30:49 MET DST

[ciach]

Jak już tak prosisz :-). Wiem że są bo ... sam mam takie coś, nie wiem czy
pomagają zwalczyć ból gdyż nigdy nie siedze tyle przed monitorem coby go
zaznać. Nie jestem optykiem ani nic podobnego więc się na tym nie znam. Z
tego co zauważyłem mają jaką taka fioletową niby (ale nie widać tego jak się
patrzy tzn nic nie jest zabarwione na fioletowo) warstę która podejrzewam
chroni nasze oczy prze szkolidwym promieniowaniem. Jak je załatwić ? :D
Zwyczajnie idziesz do okulisty i mówisz że chcesz okulary ochronne do pracy
z komputerem (przy okazji zbada ci wzrok gdy trzeba będzie dostaniesz tez od
razu recepte na korekcyjno-ochronne okulary ;). Pózniej idziesz do optyka z
tą recepta wybierasz oprawki czekasz 1 dzień na wyrobienie i gotowe :-).

Pozdrófka
ShadoW

--
Wytnij z adresu mailowego 'wytnijto' gdy do mnie piszesz.