Re: Jakie pamieci do Bartka 2500?

Autor: NiNo (nino_at_przeczespamemgo2.pl)
Data: Thu 09 Oct 2003 - 18:12:56 MET DST

Glova wrote:

> Mam ta sama pare i kupilem dokladnie takie pamieci jakie poleca Asus do tej
> plyty, czyli Kingstony DDR400. Co ciekawe najpierw dostalem 2 kosci niby
> identyczne ale jednak drobne roznice byly (jedna z 2,5V druga z 2,6V). Po
> wymianie juz na faktycznie identyczne (kosci infeon) dzialaja bardzo
> stabilnie na FSB 200.

Tzn. masz w tej chwili pamieci Kingstona, z ukladami Infineona, tak?
Podaj mi, jezeli mozesz, ich oznaczenie. Mam nadzieje, ze nie sa to
HyperX ;) Na stronie ASUSA sa niestety tylko 256, a ja chce qpic 2x 512.

> Jezeli proc nie pojdzie na
> FSB 200MHz, w co watpie, to lepiej kupic DDR333, bedzie dzialac bardziej
> optymalnie.

Hmmm... a czy nie jest tak, ze pamieci DDR400 bez problemu moga hulac
ponizej swoich mozliwosci - jako DDR333 z taka sama wydajnoscia jak te
ostatnie [a moze nawet lepiej, bo da sie obnizyc np CL]?

Pozdro,
NiNo