Re: dziwne zachowanie dysku

Autor: WITUX (witux_at_***poczta.fm)
Data: Thu 09 Oct 2003 - 17:38:50 MET DST

Użytkownik jazz napisał:

> dziwne zachowanie dysku twardego .....czyzby padał dysk (IBM 60 GB)
> jest poprawnie rozpoznawany przez przez bios partycje sa widoczne
> dysk porawnie kopiuje duze pliki np. avi za to z małymi cuda
> nagrywaja sie poprawnie lecz nie mozna odzyskac danych dysk kopiuje
> z powrotem np 18 % poprawie i nagle umira totalny zwis pod Xp pomaga
> jedynie reset komputera zreszta pod Win98 tez. zmieniałem partycje
> formatowałem od nowa, dysk doktor z pod nortona nie wykrywa błedów
> na dysku.... co jest grane tasiemki dobre tez zmieniałem acha na
> innym komputerze to samo....

Ja robię tak ;
Klikam tutaj : http://www.chicorporation.com/support/IBM.html
Potem wybieram : "Download Windows diskette version"
Jak plik się ściągnie to robie dyskietkę a następnie odpalam kompa z
dyskietki.
Zeruje dysk (Zero fill drive) - jeśli ma logiczne błedy to znikną i dysk
będzie prcował OK. Tylko niestety stracisz wszystko (partycje , dane)
poniewaz to jest wymazywanie danych sektor po sektorze. Ale w wiekszości
  pomaga :-). Jeśli to nie przyniesie skutku to sprzedaje grata na
allegro. :-)
Aha na stronie Seagate jest takie samo narzędzie tylko trchę lepsze bo
można wyzerować wybraną partycję, nazwa ta sama.
Powodzenia
WITUX