dziwne zachowanie dysku

Autor: jazz (jazzhany_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 09 Oct 2003 - 16:18:12 MET DST

dziwne zachowanie dysku twardego .....czyzby padał
dysk (IBM 60 GB) jest poprawnie rozpoznawany przez przez bios partycje
sa widoczne dysk porawnie kopiuje duze pliki np. avi za to z małymi
cuda nagrywaja sie poprawnie lecz nie mozna odzyskac danych dysk
kopiuje z powrotem np 18 % poprawie i nagle umira totalny zwis pod Xp
pomaga jedynie reset komputera zreszta pod Win98 tez.
zmieniałem partycje formatowałem od nowa, dysk doktor z pod nortona
nie wykrywa błedów na dysku....
co jest grane tasiemki dobre tez zmieniałem acha na innym komputerze
to samo....