Re: Jakie pamieci do Bartka 2500?

Autor: Adam Plastik (howard2_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 09 Oct 2003 - 17:03:17 MET DST

 No u mnie jest dokładnie to samo,resety sie skonczyły ale czasem zamrozi
system i tylko reset pomaga,plyta była w serwisie procek wymieniony pamieci
wymienione i dalej to sie dziejie juz nie tak czesto ale jednak.Z tym P4 to
faktycznie dziwne poskładałem znajomym juz z 10 kompów na Intelu i z zadnym
od początku nie ma zadnych problemow tylko ten mój AMD :-/ kurde non stop
problemy.Nie wiem juz co robic aby sie to nie działo.
Pozdrawiam
Adam Wilczek
> Tak pytam, bo mam ciągłe problemy ze zwiechami systemu. Ja akurat mam
Asuska