Re: Jakie pamieci do Bartka 2500?

Autor: KriSSo (krisso75_at_o2.pl)
Data: Thu 09 Oct 2003 - 10:05:08 MET DST

Cześć Adam Plastik,

W artykule news:bm293c$sr0$1_at_news.onet.pl,
z adresu <howard2_at_poczta.onet.pl> napisałe(a)ś:

> Pieron wie czemu nie chciały :-),non stop wywalało system wieszało sie
> ciągłe resety,po wymianie pamięci sie skonczyło,i kingstony i
> twinmosy były
> wkładane do jednego,dwoch trzech slotow i zawsze to samo w dualu i
> bez.Płyta
> była w serwisie okazało sie ze jest ok! tylko nie chce pracować
> poprawnie z
> xp2400+ który musiałem zmienic na Bartona,i te twinmosy teraz wszystko
> gra.Te nowe Twinmosy parowane są do nabycia w pudełku sparowane w 2
> sztuki 512mb lub 1gb PC3200 400, są idealnie dobrane/sparowane do
> [...]

Tak pytam, bo mam ciągłe problemy ze zwiechami systemu. Ja akurat mam Asuska
P4P800 i PIV 2.8 HT 800 FSB. Pamięci to 2x256 Elixir PC 3200 400 - ustawione
w dualchannel. Sęk w tym, że mam zwiechy - freezy. Resetów nie ma, ale są
poprostu zmrożenia. Pomaga wtedy tylko reset. Zastanawiam się gdzie szukać
problemu. Czy płyta walnięta, czy proc, czy może jednak pamięci ? Chociaż w
testach memtest nie wykazują żadnych błędów.

--
Pozdrawiam,
KriSSo                          mailto:krisso75_at_o2.pl