Re[2]: Zasilacz Chieftec - czy taki dobry?

Autor: Coroner (coroner_at_microtech.pl)
Data: Thu 09 Oct 2003 - 12:13:23 MET DST

Witaj Artur,

W Twoim liście datowanym 3 października 2003 (18:30:13) można przeczytać:

> zasilaczy. Gdyby oni lub ich bliscy znajomi mieli jakieś ekstremalne
> przygody z zasilaczami, to raczej nie używaliby codegenów.
Przygody z zasilaczami maja co chwile.. A to jakies bad sektory na
dysku, a to karta graficzna nie dziala, a to system sie wiesza, itd.
Tylko ze winia za to wlasnie karte graficzna/producenta dysku, itd.

> W takich przypadkach często pali się sprzęt, który
> i tak już nie jest wiele wart.
.. wraz z praca magisterska :)

> Skąd wiesz :P
Ja sobie zafundowalem 400W FSP za 400 zl i mam problem z glowy :)

--
Pozdrowienia,
 Coroner                            mailto:coroner_at_microtech.pl