Re: Jaka karte graficzna?

Autor: Łukasz Ledóchowski (lukled_at_tlen.pl)
Data: Thu 09 Oct 2003 - 11:00:06 MET DST

Sander dnia 2003-10-09 stwierdził(-a):

> Nie da! Przeczytaj wątek w którym bierzesz udział :P

No właśnie. Widzisz!! Koledze bardzo by pomogła zmiana karty.

> Była za droga, a miałem kupca na moją starą grafę,
> więc kupiłem tego GF2Ti :) Niedawno się jeszcze zastanawiałem
> co teraz kupić, ale nie chcę nic ze stajni ATI, bo są z nimi
> problemy w niektórych grach, a problemy to nie dla mnie :)

Przesadzasz:P Ja tam nie mam żadnyc problemów. Poza tym, że nigdy nie
udało mi sie uruchomić GTA3:P Half-Life 2 będzie ci haczyć:PPP!!!
Chyba, że rzeczywiście kupisz sobie FX5950:D

> I znów LOL, ta karta byłaby za cienka :D
> Do CPU 2.8 optymalną kartą jest R9700 Pro, a do 3.0 ... :)))
> Nie wiem jeszcze do ilu on pójdzie, nie mam czasu na overclocking,
> a to jakby nie było czasochłonne testy :)

To pewnie teraz zbirasz na FX5950 lub R9800XT bo to jedyne "słuszne"
karty do twojego podkręconego proca:)

> Bo jestem przyzwyczajony, pod Win98SE nie było problemu z żadnymi
> Detonatorami. A teraz pod WinXP jest problem z każdym Detonatorem :(
> Używam już z ponad 3 lata, rozdziałki 1400x1050 :)

Kup sobie Radeona. nie bedzie problemów:PPP

--
# Łukasz Ledóchowski    lukaszekled%wp.pl   GG:503647
# Athlon XP 1700+ @ 2125MHz/1,5v  Asus A7V8X-X  Kingston 256Mb PC2700