Re: Jaka karte graficzna?

Autor: Sander (ROT13_fnaqre3_at_tnmrgn.cy_ROT13)
Data: Thu 09 Oct 2003 - 03:58:03 MET DST

"Łukasz Ledóchowski" <lukled_at_tlen.pl> w news:bm25jt$r0t$1_at_news.mm.pl
napisał(a):

> O jezu. Żeby mieć wydajność teraz a nie za rok:) Prawde mowiac nie wiem
> co ma teraz wiec nie wiem ile wymiana da, ale może dać bardzo dużo.

Nie da! Przeczytaj wątek w którym bierzesz udział :P

> Mogłeś kupić R8500 i byłbys jeszcze bardziej:P

Była za droga, a miałem kupca na moją starą grafę,
więc kupiłem tego GF2Ti :) Niedawno się jeszcze zastanawiałem
co teraz kupić, ale nie chcę nic ze stajni ATI, bo są z nimi
problemy w niektórych grach, a problemy to nie dla mnie :)

> Widzisz, gdybyś miał 8500 nie trzeba by było tka od razu zmieniać:D

I znów LOL, ta karta byłaby za cienka :D
Do CPU 2.8 optymalną kartą jest R9700 Pro, a do 3.0 ... :)))
Nie wiem jeszcze do ilu on pójdzie, nie mam czasu na overclocking,
a to jakby nie było czasochłonne testy :)

> Po co? na jaką:P

Bo jestem przyzwyczajony, pod Win98SE nie było problemu z żadnymi
Detonatorami. A teraz pod WinXP jest problem z każdym Detonatorem :(
Używam już z ponad 3 lata, rozdziałki 1400x1050 :)
Na standardowych driverach z Windy można uzyskać tą rozdziałkę,
ale nie odpalają się gry, nawet te małe, a na innych się odpalają,
ale nie mogę zmienić rozdziałki na niestandardową :(((

--
[ SANDER | ABIT IC7 + P4 2.4C @ 3.00 + CNPS7000A-Cu + 1024MB PC3200 ]
[ Iiyama Pro450 + GF2Ti 64MB 265/450 & Creative SBLive + 4 Speakers ]