Jak ustawic w sterownikach myszy MX500......??

Autor: Adam M. (adino-wywal-to_at_poczta.fm)
Data: Wed 08 Oct 2003 - 23:16:46 MET DST

czesc,

z plytka do myszy MX500 Logitecha mialem dodane sterowniki 9.70.216, teraz
zainstalowalem najnowsze 9.78.034 sciagniete ze strony Logitecha. Sa lepsze,
ale stracila sie jedna funkcja, ktora mi bardzo odpowiadala. Chodzi mi o to,
ze majac np. otwarte dwa okna to na ktorym znajdowal sie kursor stawalo sie
aktywne, wystarczylo np. tylko pokrecic pokretlem, ale nie trzeba bylo w tym
oknie kliknac. Bardzo wygodna funkcja. Po zainstalowaniu nowych sterownikow,
musze kliknac w okno zeby je uaktywnic. Nie moge znalezc nigdzie w
ustawieniach tej funkcji. Czy ktos wie jak to zmienic? Jezeli sie da, tzn.
jezeli nie wywalili tego z tych sterownikow, ale to by bylo bardzo dziwne.
Myszke mam teraz jak i wczesniej podpieta pod USB.

Dzieki za wszelka pomoc
Adam