Re: Max napięcia dla RAMu w EPoX 8RDA+

Autor: TRH alias Bubby (46349_at_poczta.fm{usun_to})
Data: Wed 08 Oct 2003 - 23:25:57 MET DST

> Ciekaw jestem kiedy uszkodzisz ten RAM ...
> Tak to jest, jak się za overclocking zabierają ... lamerzy :>

Po pierwsze to ich nie mam zamiaru kręcić i nie są kręcone. Są na FSB166MHz,
czyli mają 333MHz.

> Sprawdź sobie specyfikację!!! Bo np. dla moich TwinMOS'ów 2.8V to MAX.

W moich jak mam 2,8V to mam nieustanne resety. Komp działa zwykle 5-10 minut
normalnie, a potem sam się resetuje. Przytrafia się to dużo rzadziej gdy są
na 2,9V. Dziś przez cały dzień reset zdarzył się tylko 2 razy.
Niestety na tych ramach nie na JEDNOZNACZNIE napisane jakich napięć używać.
Może i jest to gdzieś w tym ciągu cyferek i liter, ale jakoś niewiele z tego
rozumiem.