dysk i Vobis

Autor: Kszych (k_k_k_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 08 Oct 2003 - 19:58:26 MET DST

Witam , na komputerze zakupionym w Vobisie zainstalowano (HD) jedną partycję . Usiłowałem Partition Magic`em v.8.0 podzielić dysk bez utraty sysytemu . Po restarcie program dzieli go aż dochodzi do błądu i partycjonowanie zostaje przerwane . Zorientowałem sie ze to rodzaj zabezpieczenia który czyni Vobis jedynym uprawnionym do ingerencji w strukturę (?!). Jak to ominąć ? w biosie nic nie znalazłem co powodowało by tą blokadę . Thx za pomoc .

--
Kszych