Max napięcia dla RAMu w EPoX 8RDA+

Autor: TRH alias Bubby (46349_at_poczta.fm{usun_to})
Data: Wed 08 Oct 2003 - 20:11:09 MET DST

Niestety okazało się że moje nowe TwinMOSy są bardzo pamięcio żerne niż się
spodziewałem i domyślne 2,6V im nie wystarczy. Na max napięciu (2,9V) też
czasem zdarza się że nastąpi resert. Czy te 2,9V to maksymalne dostępne
napięcie dla RAMu w tej płycie czy jest jakiś BIOS który umożliwia zwiększyć
do 3V?? Aktualnie mam najnowszego w wersji 3827, i jest tyle samo woltów co
na najstarszym. Innym nie sprawdzałem bo to mój pierwszy update BIOSu w tej,
płycie która ma już z 8 miechów.

Mój komp: http://klub.chip.pl/trh/mojkomp.htm