Re: Laptop Compaq Presario i pytanie...

Autor: Robo (rtyuuiopphgf_at_shsnsn.com)
Data: Wed 08 Oct 2003 - 18:00:32 MET DST

zwykle w obudowach na notebooki nie ma sensu odkręcac śrubek z dołu obudowy.
Chyba że chcesz wyciągnąć płytę główną ....
....ale i tak musisz dostać się pod klawaturę...
na złączu LCD z resztą powinny być jakieś maskownce np. głośnków lub
przycisków odciągnj na boki (w większości są na zatrzaski i łatwo zejdą)
dalej środkowy panel z włącznikami lub wyświetlaczem stanu i masz sróbk
mocowania klawiatury reszta jak na dłoni

Robert